PREMIUM BEAUTIFUL CORSET MARINE ESSENCE PASIR GUDANG

Monday 4 March 2013

Paris Shopping List

    

    Another 3 days....Wooooahhhhhh! Dup Dap Dup Dap....What to shop at Paris ek? (Johor sungguh!) 


   Terkenang-kenang setahun yang lepas. Dok ralit setiap hari usha usha blog CDM Hanis Haizi. Nak jadi macam beliau. Tapi diri sendiri ni tak berbuat apa-apa.  Tahu betapa hebatnya kehidupan yang beliau lalui setiap hari dalam usia 26-27 tahun. Rasa nak sangat-sangat jadi macam beliau.

            
               Money Freedom and Time Freedom. 












Pic credit to CDM Hanis Haizi

Berpusing-pusing biji mata tengok apa yang CDM Hanis shopping masa trip Paris yang lepas. Meleleh-leleh air liur Eka time tu.

 Dalam hati Eka masa tu terdetik macam ni, ''Untungnya dia ni, muda-muda dah dapat peluang melancong ke seluruh negara, nak beli apa pun senang je. Aku ni makan gaji bukan tak mampu nak beli-beli barang mewah macam ni. Gaji yang dapat tu banyak lagi komitment lain yang nak difikirkan. Macam mana nak jadi macam beliau ek. Aku kena contact Hanis! Tanya macam mana dia buat. Malu pun malu la, bukannya dia nampak muka pun"... Yes, itu la yang Eka rasakan. 

Kini sudah selepas setahun Eka berada di bawah bimbingan Green Leaders Academy Malaysia. Pengasasnya tak lain ialah CDM Hanis Haizi dan suaminya CDM Razali.
Business Premium Beautiful memang adil. Apa yang mentor Eka dapat itu juga la yang Eka dan rakan-rakan kongsi Eka  akan dapat.  

Setahun yang lepas, tak pernah terfikir yang Eka akan buat shopping list untuk Paris dan London. Subhanallah. Masih rasa macam mimpi. 
Wakeup Eka!
 3 HARI JE LAGI LA!!!!!!!

Ok, jom tengok apa shopping list Eka untuk trip kali ini. 


Chanel Brooch

Ini No 1 sebab takut benda cepotet ni terlupa. Muahaha




Chanel GST
Murah banyak berbanding beli di Malaysia







LV Speedy 30
Terkenang-kenangkan ini dari dulu




Christian Louboutin
Lady Peep Spikes Vernis
Weeeehooooo!!!!!





Dan Souvenir untuk anak-anak, bisnes partner, family dan kawan-kawan di sini.












Ok kawan-kawan, nanti kita sambung lagi. En Fuad dah panggil ni suruh tengok-tengok apa yang nak dibawa nanti. Longgokkan satu tempat nanti senang nak kemaskan.

SUPER EXCITED!!!







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...