PREMIUM BEAUTIFUL CORSET MARINE ESSENCE PASIR GUDANG

Thursday 10 May 2012

LACTOLITE

                
                   


                   LACTOLITE teman karib ku!...cewah...mint norazah sila jgn cemburu hokey!.....Saya memang pengguna tegar lactolite dan semakin jatuh cinta dengan hasilnya. Sebab selalu je dapat pujian dari kawan2, 'Eka, camne perut u blh flat ek?'...eh, tu pertanyaan bukan PUJIAN....ekekekeke......


                   Hari ni nak restok LACTOLITE lagi. Pelanggan sangat PUAS HATI! Asik kena restok je.Oh, srunuk!


                






                Saya memang jenis yang senangggggggg 'MEMBUANG'...masalahnya...'SENANG!...TAPI X PUAS!'....eh, macam mana tu???????.....Everyday saya akan membuang dalam 4 5 kali....kenapa sampai 4 5 kali?????....Sebab banyak! Dan keluar sikit2....eeeee...pengotorkan?????.....tp itulah hakikatnya.....x malu pon nak cite sbb tu dulu....Sekarang dengan bantuan lactolite.....'HARI-HARI LANCOR KATANYA!'.......memang rasa selesa sangat dan rasa usus perut begitu SUCI dari kotoran degil....hah, ni lah rahsia perut i x muncit.


                Sekarang makan di tengah2 malam pon saje2 je. Lepas mencekik je, terus minum lactolite. Esok pagi nya dlm kul 5 -6 gitu,dah jadi macam alarm kejutkan kita bangun. Cepat2 pi toilet untuk mensucikan usus perut kita ni! Yang paling best, LACTOLITE ni x buat kita cirit birit....TIDAK SAMA SEKALI HOKEY! Oh memang heaven. Dan sememangnya, BERAT BADAN AKAN TURUN! I loikee!


               Bila kita gabungkan PREMIUM BEAUTIFUL dan LACTOLITE, kesannya amat menakjubkan. LEBIH CEPAT SLIM DAN LANGSING. CURLASS!





Bukan tu je, kulit wajah dan badan kita akan semakin CERAH,HALUS,BERSERI dan BERCAHAYA...oh ya, yg ''bercahaya'' tu adalah sinar keimanan hokey!


HARGA : 

1 KOTAK = 25 SACHET  = RM 158.00

2 KOTAK = RM 300.00

3 KOTAK = RM 435.00


Untuk oder : 

SMS/CALL 
EKA 017-7152003 , BB PIN 27A76972, 

Email
fuadfonseka@yahoo.com.my

FB
noor fonseka sarbini




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...